۳ پاسخ

من ۲۷ هفته بددد جور درد داشتم سونو و کشت ادرار هم دادم اوکی بود دکترم گفت طبیعیه ولی برام منیزیم نوشت دیگ از اون موقع درد ندارم
ی مدت قرصم تموم شد دوباره درده برگشت ولی خب تا موقعی ک میخورم خوبم

والا بنظرم تا آخر دردا طبیعیه شما هم هنوز بچه زیاد بزرگ نشده که رحم کش میاد

منم از ۳۰ دردم شروع شد دکترم گفت طبیعیه داره کشیده میشه

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم😍 مامان نی نی خانوم😍 ۲ ماهگی