۴ پاسخ

ولا بخدا نمیدونیم بگیم طبیعی هس نیس
بعضیا میبینی میگن طبیعی
بعضیام با ای علائم رفتن گفتن ن دهانه رحم باز شده

طبیعیه عزیزم

عزیزم اینا دکتر گفت بهشون میگن انقباض کاذب
یعنی بدن داره خودشو آماده میکنه واسه زایمان طبیعی

اره مخصوصا سرپا بودنی به رحم فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد