منم الان درد زیرشکم دارم
اگر راه برم و تحرکم یکم زیاد بشع دردش شروع میشه
ماما گفت اگر همراه لکه بینی باشه خطرناکه
ب مطب دکترم زنگ زدم گفت رابطه نداشته باش و شیافم بزار هرشب
اره عزیزم فقط استراحت کن
اگه لکه بینی ، آبریزش و اینا نداری
این دردا ماه درده
مایعات فراووون بخور و قشنگ استراحت کن
من یکی دوروز داشتم استراحت وشیاف حل شد زیادحرکت نکن البته من ابم زیاد خوردم چون گفتن بچه هاشایدمال عفونت ادراری باشه ولی از ماماپرسیدم گفت اگه مداوم وبالک بینی وترشح زیادنباشه موردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.