۸ پاسخ

سلام خانم ها من ده هفته وپنح روز دارم چند روزه زیر شکم سمت چپم درد خفیفی داشت حالا امروز صبح بیدار شدم لکه بینی قهوه‌ای داشتم به نظر شما خطر داره

اره بابا منم دارم

رحمت داره بزرگ میشه

یک سونو برو خیالت راحت تره منم ۲۴ هفته رفتم

اره بیا بالا

آره عزیزم طبیعیه

از این به بعد دردات بی خوابیات شروع میشه عزیزم همشم طبیعیه

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی خانوم😍 مامان نی نی خانوم😍 ۲ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری