۲ پاسخ

درد زیر شکم انگار تا اخر ۹ ماه هست
منم گاهی دارم گاهی ندارم

دیشب هوا سرد بود شاید سرما خورده به شکمت چون منم دقیقا همون حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی