۴ پاسخ

نه خیلی خوب نیست. ببین نظم داره یا نه

منم دارم نمیدونم طبیعیه یان

اگه منظم و شدید نیست عیب نداره ولی بازم ب دکتر بگو

من در حد چند دقیقه داشتم قط میشد دیکه
برامم پیش نیومد دبگه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری