۲ پاسخ

دقیقا منم دارم ولی کم زیاد نیس مثل پریودی هام خفیف دردش ولی تحمل نمتونم بکنم آخه یهویی زیا میشه باز آروم میشه نا منظم مگم شاید ماه درد یا برا بزرگشدن بچه تو رحم نرفتم بیمارستان

سریع برو زایشگاه ان اس تی بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری