استراحت کن بره بالا
پایینه مال منم اونطوری بود قبلا الان نمیدونم
حل میشه
سلام عزیزم
پیامتون رو خوندم
میشه بگین به سلامتی زایمان کردین؟؟؟
طبیعی یا سزارین؟؟؟؟
الان سیرکولار آخر به چه معنی بود؟؟؟؟
برای من هم مثل شما هست
کجا اینچیزارو مینویسه؟ ینی قدامیه یا چی؟😁
سیرکولار ینی به جایی نچسبیده هنوز جای مشخصی نداره
منم تا ان تی همینجوری بودم
یعنی سرراهیه ب هیچ جا نچسبیده و فقط باید استراحت کنیو شیاف استفاده کنی ایشالا تا انومالی میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.