۷ پاسخ

استراحت کن بره بالا

پایینه مال منم اونطوری بود قبلا الان نمیدونم

حل میشه

سلام عزیزم
پیامتون رو خوندم
میشه بگین به سلامتی زایمان کردین؟؟؟
طبیعی یا سزارین؟؟؟؟

الان سیرکولار آخر به چه معنی بود؟؟؟؟


برای من هم مثل شما هست

کجا اینچیزارو مینویسه؟ ینی قدامیه یا چی؟😁

سیرکولار ینی به جایی نچسبیده هنوز جای مشخصی نداره
منم تا ان تی همینجوری بودم

یعنی سرراهیه ب هیچ جا نچسبیده و فقط باید استراحت کنیو شیاف استفاده کنی ایشالا تا انومالی میره بالا

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین ۱ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وششم بارداری