۵ پاسخ

لیدی میل عزیزم کاکائوییش عالیه

من لیدی میل میخوردم کاکائویش با شیر موز سرد عالی بود

من دارو نخوردم
ولی مغزیجات کله پاچه ، کره و عسل سرشیر ، دوغ زیاد میخوردم . دخترم نزدیک ۴ کیلو بود .
آبگوشت، خرما ،روغن حیوانی

لیدی میل

لیدی میل من بیشتر تاثیر دیدم فقط کاکائوییشو نگیر بد مزس😬

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی