۵ پاسخ

ارههه من حس میکنم یکی با مشت میزنه تو‌کمرم میگیره به سختی پامیشم
امروز میخوام فرنگی بگیرم

فرنگی‌خیلییی راحته حتماا فرنگی بگیر بعدا به جون من دعا میکنی

با فرنگی راحتم

با فرنگی بهتره
اوایل یکم سخته بعد عادت میکنی

فرنگی راحتتره ولی من فقط برا ادار ازش استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری