سونو ۲۴ هفته هم باید بریم؟؟

۱۰ پاسخ

اره منم امروز باید برم سونو رشد واسه آنومالی که رفتم دکتر بهم گفت حتمن یکماه دیگه بیو واسه سونوی رشد

نه دیگه بعد از آنومالی سونو وزنه از ۲۸تا۳۲هفتگی میتونی انجام بدی

من ک بعد انومالی برا وزن رفتم ۳۰هفته
ک خداروشکر همچیش اوکی بود

اره واسه من دکترم نوشته فک کنم سونو رشدجنینه

من که بعد آنومالی دیگه سونو نرفتم تا 31 هفته که برم سونو وزن

بله عزیزم برا رشد جنین هستش منم دادم هفته قبلی

خب ۳۰ هفته هم سونو هست اونم رشده؟

من باید برم سونوی رشده

آره هست

مگه بعد انومالی بازم سونو هست

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی