خانما کسی تو بارداریش تبخال زده

۵ پاسخ

روش یخ بذار

تبخال لب من زدم.روش اسیکلوبر زدم خوب شد

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

بله همین الانم زدم

اره من زدم

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی