من زمانی که ویار شدید داشتم تقریبا هفته ای ی دونه سرم ب کمپلکس میزدم.
ولی شما قبلش از دکترت حتما مشورت بگیر
بله من چند روز پیش زدم
من برا تهوع و سردرد سرم و آمپول زدم ی بار
من هرروز برا تهوع سرم میزنم امپول تقویتی هم داخلش هست
اگه دکتر نوشته باشه و بدونه بارداری مشکلی پیش نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.