۷ پاسخ

نه خوبه من بیست هفته رفتم 340 بود

ن تو این هفته همینقدره
وزنش خوبه

الان وزن مهم نی

نه برای من ۱۸ هفته ۲۰۳ گرم بود گفت نرماله

من ۲۰۸بود

مال من تو ۱۷ هفته و ۲ روز ۱۸۷ گرم بود، مال شما که خیلی خوبه

نه همه نی نی ها همین هست تو این هفته تازه دختر من ۱۹۰گرم بود تو ۱۸وقتی دنیا اومد ۴.۵بود

سوال های مرتبط

مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجولو مامان جوجولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی