خانوما انومالی ۲۳۰گرم بود بچمخوب بود بنظرتون

۶ پاسخ

عالیه

اره خوبه

چند هفته دادی؟

برا منم همین اندازه بود

چند هفته دادی انومالی رو

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری