۱۲ پاسخ

نرماله مال منم این اندازه بود سونوگرافیست و دکترم گفتن عالیه به جثه ی خودتم بستگی داره مال من دختره مثل خودم احتمالا ریزه میزه س🥰🥰🥰

من ۱۸ هفته بودم ۲۱۴ گرم بود

سلام منم220گرم بود. ن کم نیست

نه خوبه از ۱۸۰گرم باید به بالا باشه

من ۱۹ هفته رفتم۳۶۰ گرم بود
یعنی زیاد بوده

نرمال هس

مهم نيس زياد
بعد ٣٠ هفته مهمه

خوبه بنظرم خودم شونزده هفته و پنج روز رفتم ۱۵۰ گرم بود
بعد ببخشید منو شما تقریبا باهمیم ولی من تکون خوردنای بچه رو حس نمیکنم یعنی حس نکردم تا الان شماهم همینجوری هستید خیلی نگرانم ....

نرماله

من ۱۹هفته رفتم ۲۵۵گرم بود

نه خوبه دیگه

ببین دکترت چی میگه من ۱۸ هفته و ۴ روز ۲۶۷ گرم بود.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد