۱۳ پاسخ

یکجا رفتی سونو؟

خوش به حالت چیکار کردی این مدت استراحت کردی؟

من انقد دارم.گفتم فردا برم دکتر قلب نمیدونم نیاز برم یا ن
تپش قلب و تنگی نفس

عزیزم منم تو ۱۲ هفته ۳۳ بود تو انومالی ۳۹ شد همینجوری که پایین میاد بالا هم با استراحت میره

بله چرا که نشه

خیلی خوبه چی کارکردی من طول سرویکسم ۲۸بود ۱۳هفته تا مال منم بره بالا

اگه استراحت داشته باشی میره بالا ولی دوباره چک کن

واسه من ۴٠بود انومالی

منو شما تو یک هفته ایم شمام تپش قلبو تنگی نفس دارید؟

اره خوبه

چیکار کردی رفته بالا خیلی خوبه ک

فقط واژینال واسه منم پیش اومده

اره براچی ممکن نباشه؟😂
هرچیزی تو بارداری ممکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد