خانما این سونو انتی منه
همه چی اوکیه؟

تصویر
۹ پاسخ

چجوری تو ان تی بعضیا مینویسه چیه برا خیلیا نمینویسه؟

مبارکت دخملی😍😍
کدوم مرکز رفتی سونو؟

جنسیت بچتون دختره جانم😍

به سلامتی
من هم رفتم پیش ایشون چرا یعنی بغل جنسیت یه علامت ! میزاره

چ‌زود جنسیت گفته دمش گرم

آخی جنسیت هم قطعی برات نوشته😍🥹🌹مبارکه عزیزم
گلم فقط جفتت پایینه استراحت کن بره بالا

دختره که😍

سرویکست هم ۳۴

ار خوبه جنسیت هم دختر

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلبرم مامان دلبرم هفته چهاردهم بارداری
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری