خانما این جواب ان تی منه بنظرتون همه چی اوکیه؟

تصویر
۶ پاسخ

کدوم سنوگرافی رفتی هزینه چقدر شد

چقدر خوب و کامل توضیح داده
سونوگراعی انتی معمولی بود یا سه بعدی؟

من فکر میکنم دختر باشه

همه چیو زده طبیعی همه چی خوبه

میدونی نی نی چیه؟

اره بابا خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته هفدهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد