۴ پاسخ

من مولتی پدیا بست میدم هم مولتی هم آد باید توی یخچال باشن عزیزم

قطره ترویتال هم خوبه؛روغنی نیست

نه یخچالی نیست

بله عزیزم باید توی یخچال باشه و ظرف ۳۰ روز مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی