۵ پاسخ

والا نوشته بعد از باز شدن در یخچال نکهداری شود خوب مادر جان آلارم گوشیتونو بزارید

تصویر

هیچ اتفاقی نمیوفته
من برای هردو بچم بیرون میذاشتم

اد اصلا نیاز به یخچال نداره

من رو‌در یخچال رو کاغذ نوشتم چسبوندم قطره آد یادت نره🫠🫠
دیگ یادم نمیره

ا د نیاز به یخچال نداره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 ۵ ماهگی