هی یادم میره هرروز قطره ی آ.د شو بدم🫠

۷ پاسخ

آد از قطره کولیکشم مهمهتره

من از روز پنجم تولد تا امرووز مرتب همه زوووو دادم

داروهاشو بزار داخل یک بشقاب روی میز بزار جلوی چشم، از خواب بیدار بشی یادت میوفته عزیزم

هميشه يه موبن بده مثلا هميشه صبحا يا عصرا بده فقط شب اصلا ندي چون پر انرژي ميشه ديگه نميخوابه من ديشب دادم دوساعت جون كندم تا بالاخره خوابيد

منم همینطو 😐شما به جز آ. د و قطره دلدرد دیگه چه قطره هایی میدین؟ قطره دلدرد هر روز میدین یا هر موقع دلش درد میکرد

خیلی ضروریه ها
رو در یخچال برچسب بزن یادت نره

منم
از بس قطره داره برا کولیکش

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری