کسی تازگیا امپول ریه خریده آزاد چقدر میشه؟

۴ پاسخ

اصلا گرون نیس خیالت راحت

اگه آمپول ریه نزنیم مشکلی داره بنظرتون ؟اگه تو هفته من کسی زایمان کنه و آمپول ریه نزنه مشکلی برا بچه پیش نمیاد؟

گرون نیست اصلا
خییییلی بشع 100
ک فکر کنم کمتر باشع

گرون نیس فک کن ۴۰اینا شد از من

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی