۶ پاسخ

استخونش کجاست😂😂

من از ماه چهارم دارم و عادیه نیازی هم به شیاف نیست

وایی مال منم دیگه منفجر شده 😵‍💫😵‍💫🥴

طبیعیه من از ۲۴ هفته اینجورم

لگنت داره جابازمیکنه فشارمیاره خب
طبیعیه

مال من از هفته ۱۶تا حالا ترکیده دیگه چیزیش باقی نمونده🤣

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری