مامانا برا سوختگی دست بچه چی خوبه ؟؟

۶ پاسخ

همون لحظه که سوخت میذاشتی تو آرد خنک سوزشش میفتاد

پماد ب زینک خوبه ولی خب لکش میمونه

پماد ریکاو

پماد ابوالخلسا عالی بود

من روغن ارده استفاده می کنم
زود خوب میشه و جاش هم نمیمونه

پماد آلفا

سوال های مرتبط

مامان گلی🌸🩷 مامان گلی🌸🩷 ۲ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی