سلام خانوم شما هم سوزش شدید معده دارید؟؟

۷ پاسخ

من ماه های آخر داشتم

واااای دیشب داشتم میسوختم از دردش افتضاااااح بود😭😭😭😭😭

پنتومید بخور اون خوبه

من از ماه دوم بارداری داشتم تا روز زایمان😣

آدامس سوزش معده منو کم میکنه فقط نه شیر نه سیب فقط آدامس

هم سیب البته قرمز نه و هم خیار سوزش معده رو از بین میبره

من از اول بارداریم دارم الانم شدیدتر شده
قرص امپرازول میخورم

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری