دوستان خربزه قند داره بخورم

۸ پاسخ

من یکم میخورم قندم مرزه با متفورمین

قندش بالاست

آره عزیزم قند داره

اگه مشکل قند نداری بخور.
اگه داری نخور

اره زیادم هست

بله دیگ قند داره مشخص نی شیریته

اره یه کوچولو بخور زیاده روی نکن

بله فک کنم قندشم بالا هست

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۹ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان قندونبات🍭🩵 مامان قندونبات🍭🩵 ۱ ماهگی