۲ پاسخ

رفلاکس بالا میاره .کولیک دل درده .ن همه ندارن .
رفلاکس باید شیرمیخوره بچه اروغشبگیری یا شیر خشکیه سرش یکم بالا تر باشه ب پهلو .بعضی بچه هام حساسیت دارن هی بالا میارن
یا شیر زیاد میخورن میزنه بالا .
کولیک م شکمش دورانی ماساژ بدی .مادر شیر خودش میده چیزای نفخینخوره.یا شیر خشکیه شیشه رو دورانی هم بزنی ن تکون بدی کف کنه .و شیر خشک بهش بسازه نسازه باید عوض کنی

رفلاکس استفراغه کولیک دلدرده

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان mahak😍🥹 مامان mahak😍🥹 ۱ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان توراهی مامان توراهی هفته سی‌وهشتم بارداری