۷ پاسخ

من مقعدمیزارم چون چربه میریزه بیرون

واژینال تاثیرش بیشتره

من حس میکنم واژینال جذب نمیشه همش می‌ریزه بیرون یا همونجا میمونه

من معقدی میزاشتم

آره من واژینال استفاده میکنم از اول بارداری تاالان.فعلا که چیزی پیش نیومده.

من مقعدی میزارم

خیلی کثیف کاری داره من اوایل واژینال میزاشتم الان معقد

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی