این برفکه بچه ها؟؟

تصویر
۵ پاسخ

این بخاطر رودل یا رفلاکسه معدس

فکر نکنم برفک باشه
دخترم که الان بشتریه زبونش همینجور شده

نه
حالت تهوع نداره؟

نه فکر نکنم

نه رودل کرده

سوال های مرتبط

مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان پسرم و تودلی🤰 مامان پسرم و تودلی🤰 هفته دهم بارداری