۱۱ پاسخ

نه این دستور آقاست....

تواین وضع بچه آوردن اشتباه محضه
گناه دارن طفلی ها

اگه شرایط الان داشتم ۴۰۰ هیچ وقت اقدام نمیکردم

من که همین مهیار کافیه نه شرایط روحی وجسمی خودم خوبه نه هم وضع کشوراجازه میده اقدام کنم الان غصه همین یکی دارم میخورم که قراره چی بشه

مگه کسی هم تو این نداری و بدبختی و گرونی فکر اقدام کردنه؟من بعید میدونم

😭😭😭😭🖤🖤🖤

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ن‌نیست

منکه قرص میخوردم دکتر گفت این ماه قطع کن چند ماه بعد شروع کن
دوباره رفتم چندتا بسته قرص جلوگیری گرفتم

ای خدا😭😭😭😭

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

سوال های مرتبط