بتا ۴۴۰۰ بعد ۴۸ ساعت بشه ۵۸۰۰ خوبه نرماله ؟

۵ پاسخ

عالیه

میگن وقتی بتا چند هزار بود هر ۴۸ ساعت ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش اوکیه ولی میخوای یه سونو واژینال بده خیالت راحت شه

نه خوب نیست..باید ۹هزهر میشد

اره۴۴۰۰خوش بالاش عالیه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری