مامانا چند هفته گی آزمایش قند باید بدیم

۶ پاسخ

مامانای کرجی یه چندجا سیسمونی فروشی معرفی کنین بهم

۲۵هفتگی

۲۵ هفتگی

۷ماهت شد برو ‌.

هر چ زودتر بهتر
مثل سونو نیست ک بگی بچه بزرگ بشه بهتر ببینمش ک
این توی انواع عفونت و دیابت و ...مشخص میشه
هرچقدر زودتر بری ب نفع خودته
من ۲۳ هفته رفتم

۲۴هفته تا ۲۸ بهترش همون۲۵هفتس

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری