دمای بدن ۳۷ درجه باشه خوبه

۳ پاسخ

نرماله

بله نرماله عزیزم

گرمشه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱۶ ماهگی
مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی