امگا ۳ یوروویتال خوبه؟؟

۵ پاسخ

آره خوبه ولی گرونه ... سانستول هم خوبه قیمتش کمتره

میشه اگه بچه نخوره با آبمیوه قاطی کرد بهش داد؟؟

گرونه
اپوویتال هم خوبه چک کردم اپو و یورو رو اپوویتال مقادیرش بالاتر بود

طعم ماهی میده. اگه بتونه بخوره خوبه

چرا میخوای امگاسه بدی

سوال های مرتبط

مامان پناه🥰❤️ مامان پناه🥰❤️ ۲ سالگی
مامان دخترم🌱 مامان دخترم🌱 ۲ سالگی