سهمیه شیر بالای یه سال چند تاذهس الان؟

۴ پاسخ

۴ تا هستش

چقد کمش کردن.
شانس ما این یکی و شیرخشکی کردیم اینم کمیاب شد..
از دیروز تا حالا شیر پاستوریزه هم دارم بهش میدم.

۴ تا دولتی هست

۴ تا آزاد ۴ تا دولتی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی