سلام خانوما سهمیه شیرخشک بالای یکسال چندتاس

۶ پاسخ

۴ تا سهمیه ، ۴ تا آزاد
اگه اول ماه قبل از یک سالگیش بری همون ۸ تا سهمیه و ۴ تا آزاد رو بهت میده سیستم

4تا دولتی 4 تا آزاد

ماالانم چهارتامیدن چراپس

4تا.

6 تا به ما داروخانه میده

۴ عدد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۲ ماهگی