۵ پاسخ

عزیزم ۴

4تا فک کنم

بستگی ب محل زندگی داره بعضی شهرها کمتره سهمیه من‌همدان هستم ۱۰ تا میگیرم براش وقتی کم‌میارم از کد ملی بچه بردارم‌استفاده میکنم‌چون خودش شیر مادر میخوره

داروخونه پرسیدم ۶ تا

۴ تاست

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی