۵ پاسخ

۴ تا

برا ما ک ۴تا بیشتر ندادن

4 تا.

چقد عجیب دختر من 8 تا سهمیه داره من فکر میکردم کم میشه ولی هم ماه پیش هم این ماه رفتم داروخانه گفت 8 تا میتونی دولتی بخری

۶تا.

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی