۵ پاسخ

همون نان رو بده هر موقع چیزی نبود ساده تره

ببلاک نده خیلی آشغاله اصلنم وزن دهی نداره نان یک بده

منم مشهدم
آپتامیل پرونوترا 1 میدم
چندجا رفتم نداشتن
گفتن نان اوپتی پرو مثل آپتامیلِ گرفتم واسش

فرقی نداره ببلاک هم خوبه مثل اپتامیل سبکه ایشالا که بهش میسازه

مونده ب بچت . شاید بهش بسازه شاید نسازه

سوال های مرتبط