همون نان رو بده هر موقع چیزی نبود ساده تره
ببلاک نده خیلی آشغاله اصلنم وزن دهی نداره نان یک بده
منم مشهدم
آپتامیل پرونوترا 1 میدم
چندجا رفتم نداشتن
گفتن نان اوپتی پرو مثل آپتامیلِ گرفتم واسش
فرقی نداره ببلاک هم خوبه مثل اپتامیل سبکه ایشالا که بهش میسازه
مونده ب بچت . شاید بهش بسازه شاید نسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.