۱ پاسخ

نگران نباش عزيزم انءشاالله نميشه فداتبشم،فقط استراحت بكن رو پهلوچپ بخواب عزيزم.واستراحت بكن صلوات بفرست منم كه شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارم.

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری