۵ پاسخ

بله منم اینطوری بودم

اره طبیعیه عزیزم من اونموقع حالم خیلی خیلی بد بود

منم داشتم.الان خیلی بهتر شده

علت درد سمت چپ چیه؟

اره منم مثل تو بودم احتمالا بچه ات پسر باشه ب من اینطوری میگفتن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی