۴ پاسخ

منم دارم طبیعیه

من ترشح دارم و طبیعیه زیادم هست ولی سفیده

من یکسره دارم از وقتی بتام مثبت شده

من 4روز دیگه موعدمه امروز همش ترشح کرمی مایل به زرد دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان قندولک مامان قندولک هفته نهم بارداری