من خیلی ترشحات زرد رنگ دارم عادیه یاعفونته؟

۵ پاسخ

منم ترشحم از اول زرد بود بدون خارش بودم دکترمم گفت تا 3ماه اول دارو نمیشه داد و مشکلی نداره الان اینبار میخوام برم بگم یکم خارش گرفتم دو سه روزه شاید دارو بده ماه چهارمم

منم داشتم اوایل بارداری.زیاد هم بود دکتر گف خارش اگه نداری موردی نداره

عفونت.

به احتمال عفونت باشه

عفونت

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری