من ترشحات خیلی دارم مامانا عادیه؟

۲ پاسخ

منم ترشح زیاد داشتم مثل دوران پریودی همش احساس می‌کردم یچیزی داره ازم میاد 😂 هنوزم هستم تا جایی ک بو بد نداشته باشه همراه خارش و سوزش طبیعیه

شاید عفونته مطمعنی که ترشح هست

سوال های مرتبط

مامان کیان🩵👼🏻 مامان کیان🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۷ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد