دخترا همچین ترشحات عادیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم عادیه تا وقتی خون نباشه حله

منم دارم
ولی نمی‌دونم باردارم یا نه

من لک بینی دارم چی کارکنم

ترشحم اینطوریه

منم دارم
فکر میکنم طبیعی باشه
اسمش لکوره هست

بله‌‌

منم دارم فکر میکنم عادیه اگر بو و خارش نداری

سوال های مرتبط

مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️🐣هيرمان مامان ❤️🐣هيرمان ۱ ماهگی
مامان میرا مامان میرا هفته هفدهم بارداری