خانما ترشحات این رنگی عادیه یا من زیادی حساسم؟

تصویر
۸ پاسخ

عادیه من هنوزم که هنوزه دارم از این ترشحات

اگ بو نداره عادیه

منم مثل شمام این ترشح گاهی زیاد میشه مخصوصا وقتی دیر دیر میرم سرویس بهداشتی

پاهاتم دردمیکنه؟

این رنگی عادیه؟

اره عادیه

طبیعیه اگ بدون بوعه

عادیه

سوال های مرتبط

مامان کیان🩵👼🏻 مامان کیان🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی