دخترا من زير شكمم درد ميكنه عاديه؟

۲ پاسخ

اینا طبیعیه عزیزم تا وقتی که بتونی دردو تحمل کنی عادیه اگ دردش شدید شد که دیگه نتونستی تحمل کنی برو بیمارستان

منم همینطورم. 10هفته ام

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیام ❤️❤️ مامان فسقلیام ❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری