۴ پاسخ

دردی که با استراحت کردن بهار نشه خطرناکه

اگه لکه بینی داشته باشه خطرناکه

آره طبیعیه

اره طبیعیه هر موقع احساس درد داشتین استراحت کنید

سوال های مرتبط

مامان ❤️🐣هيرمان مامان ❤️🐣هيرمان ۱ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری