نی نیاتون شمارو میشناسه؟تو دوماهگی؟

۳ پاسخ

بچها فرق دارن همسر اصلا نمیشناس من خوب میشناسه

آره منو ک میبینه همش میخاد حرف بزنه می‌خنده🥹🥹🥹

اره محصوصا باباش وصداباباش

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 ۱۴ ماهگی
مامان آدریَن❤️ مامان آدریَن❤️ ۱۳ ماهگی